Audyt logistyczny

Aby firma mogła funkcjonować w optymalny sposób, konieczna jest stała kontrola najważniejszych działów. Jeden z nich stanowi logistyka, która odpowiada za wysyłkę towarów oraz produktów do odbiorców.

Aby mieć pewność, że wszystko przebiega sprawnie, co jakiś czas konieczne jest przeprowadzenie profesjonalnego audytu logistycznego. Dzięki niemu można wykryć wszelkie niedoskonałości, mogące przyczyniać się do pogorszenia efektywności. Pozwala to również podjąć firmie odpowiednie kroki, które sprawią, że procesy logistyczne będą działały sprawnie i bez większych zarzutów.

Chcąc mieć pewność, że audyt zostanie przeprowadzony w profesjonalny sposób, warto zlecić to zadanie naszej firmie.

Audyt logistyczny magazynu — na czym polega?

Przestrzeń magazynowa to jedno z najważniejszych miejsc w całym przedsiębiorstwie. To właśnie tutaj składowane są wszelkie produkty oraz towary, które trafiają do firmy lub są wysyłane do klientów. Dlatego też niezwykle ważne jest, aby przestrzeń ta była jak najlepiej zorganizowana.

Wśród najważniejszych czynników, które bierzemy pod uwagę podczas przeprowadzania audytu magazynu, są m.in. liczba wydań oraz przyjęć na godzinę czy stopień zajętości magazynu. Kolejnym istotnym aspektem jest również to, jak dużo szybko rotujących towarów znajduje się w obiekcie.

Audyt przestrzeni magazynowej pozwoli szybko wykryć wszelkie niedoskonałości, a także usprawnić metodę składowania towarów. Dzięki temu proces załadunku oraz wyładunku będzie znacznie szybszy, co z pewnością przyniesie wymierne korzyści.

Audyt logistyczny w przedsiębiorstwie — obszary działalności

Audyt logistyczny to jednak nie tylko kontrola przestrzeni magazynowej. Podlegają mu również inne działy oraz obszary, które składają się na procesy logistyczne w firmie. Nasi pracownicy dokładnie kontrolują dokumentację działalności czy przeprowadzają ocenę organizacji magazynu.

Kolejnym bardzo ważnym obszarem audytu są również wydajność pracy personelu oraz trasy przewozu. Nasi pracownicy po dokładnym zbadaniu tych obszarów podpowiedzą rozwiązania, które pozwolą wyeliminować wszelkie niedoskonałości.

Audyt procesów logistycznych — jakie są jego etapy?

Aby audyt mógł przynieść jak największe korzyści firmie, musi być dobrze zaplanowany oraz zorganizowany. Nasi audytorzy w pierwszej kolejności przeprowadzają analizę obecnej sytuacji, włączając w to wyżej wspomniane obszary. Następnie wyciągają niezbędne wnioski oraz przeprowadzają szczegółową ekspertyzę.

Ostatnim krokiem audytu jest przygotowanie raportu, w którym specjaliści przedstawiają przedsiębiorcy, jakie kroki może podjąć, aby usprawnić zachodzące w jego firmie procesy logistyczne.

Controlling i audyt logistyczny — szereg korzyści dla firmy

Oferowany przez nas audyt logistyczny to przede wszystkim szereg korzyści dla przedsiębiorcy. Po pierwsze, pozwala dokładnie zdiagnozować bieżącą działalność. Po drugie, dzięki niemu można zaplanować spójne działania logistyczne.

Przeprowadzony przez nas audyt to najlepszy sposób na to, aby przedsiębiorca mógł poznać mocne strony swojej firmy i, w razie potrzeby, wprowadzić konkretne zmiany.

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:

Napisz do nas, aby otrzymać bezpłatną wycenę.

Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KMC Services Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Balickiej 56, 30-149 Kraków, RODO@kmc-services.com.pl, zwana dalej Spółką, która prowadzi operację przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu marketingu produktów i usług Spółki i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
3. Spółka pozyskała Pani/Pana dane osobowe bezpośrednio od Pani/Pana,
4. Posiada Pani/Pan prawo do:
– żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
– wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
– przenoszenia danych,
– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
5. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
6. Pani/Pana dane będą przetwarzane do czasu złożenia przez Panią/Pana żądania usunięcia danych osobowych.
Czytaj więcej

Napisz do nas, aby otrzymać bezpłatną wycenę.

Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KMC Services Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Balickiej 56, 30-149 Kraków, RODO@kmc-services.com.pl, zwana dalej Spółką, która prowadzi operację przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu marketingu produktów i usług Spółki i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
3. Spółka pozyskała Pani/Pana dane osobowe bezpośrednio od Pani/Pana,
4. Posiada Pani/Pan prawo do:
– żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
– wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
– przenoszenia danych,
– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
5. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
6. Pani/Pana dane będą przetwarzane do czasu złożenia przez Panią/Pana żądania usunięcia danych osobowych.
Czytaj więcej