Ile kosztuje fulfilment – zyskaj przewagę w e-commerce

Fulfilment to coraz popularniejsze rozwiązanie, na które coraz częściej się decydujemy. Dzięki niemu możemy w znaczącym stopniu zniwelować koszty związane nie tylko z magazynem, ale również logistyką oraz realizacją zamówień w sklepie internetowym.

W przygotowanym przez nas artykule zamieściliśmy szereg przydatnych informacji dotyczących usługi, wynikających z niej kosztów oraz korzyści.

Fulfilment – co to? Objaśnienie pojęcia

Fulfilment, czyli nowoczesny model logistyczny, znajduje zastosowanie w handlu internetowym. Zajmując się e-commerce, niejednokrotnie decydujemy się z niego skorzystać w celu obniżenia kosztów prowadzenia działalności, a także zyskania dostępu do innowacyjnych rozwiązań czy technologii. To opcja, dzięki której zdobywamy dostęp zarówno do magazynu, jak i wykwalifikowanego personelu oraz sprzętu.

Fulfilment – co to znaczy? Na czym polega?

Proces polega na oddelegowaniu magazynowania, logistyki oraz realizacji zamówień i zwrotów w ręce zaufanego centrum logistycznego. Odgrywa on niebagatelną rolę w obsłudze sklepu internetowego, wspierając nas w prowadzeniu biznesu oraz odciążając z nadmiaru obowiązków.

Usługa obejmuje przyjmowanie dostaw, magazynowanie, realizację zamówień, kontrolę produktów czy obsługę zwrotów oraz reklamacji. Ponadto operator logistyczny zajmuje się także kontrolą ilości i jakości towarów, wprowadzaniem danych do systemów WMS bądź OMS.

U kogo sprawdzi się fulfilment?

Fulfilment jest znakomitym rozwiązaniem dla każdego, kto pragnie zaoszczędzić sporo czasu i oddelegować część obowiązków w zaufane ręce. Bez względu na wielkość sklepu, ilość obsługiwanych zamówień lub specyfikę sprzedawanych produktów – firma logistyczna może zaoferować nam optymalne metody, dzięki którym podniesiemy jakość świadczonych usług, obniżymy koszty oraz umocnimy swoją pozycję na rynku.

Dlaczego warto zdecydować się na fulfilment w e-commerce?

Istnieje wiele argumentów przemawiających za skorzystaniem z usług fulfilmentu. Przede wszystkim to doskonały sposób na ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem własnego magazynu do fulfilmentu, opłaceniem pracujących w nim osób czy inwestycją w materiały do pakowania. Co więcej, nie musimy osobiście zajmować się obsługą zamówień, a zaoszczędzony czas możemy poświęcić na rozwój biznesu.

Fulfilment pozwala także na realizację wszelkich istotnych procesów, takich jak magazynowanie, pakowanie czy wysyłka w jednym miejscu, co przyspiesza realizację zamówień. Dzięki usłudze zyskujemy większą kontrolę i jesteśmy gotowi na każdą ewentualność, niezależnie od sytuacji.

Ponadto logistyka e-commerce umożliwia skuteczny, terminowy i bezpieczny transport produktów do odbiorcy, przykładając szczególną uwagę do ograniczenia ryzyka wystąpienia jakichkolwiek błędów.

Ile kosztuje fulfilment?

Trudno jednoznacznie określić koszt usługi, ponieważ na opłaty w fulfilmencie składa się wiele czynników. Wśród nich możemy wymienić liczbę realizowanych zamówień, ilość, wymiar, a także wagę towarów, materiały użyte do pakowania czy ofertę przewoźnika.

Decydując się na współpracę z zaufaną firmą, powinniśmy skonsultować się z jej pracownikami, którzy po zapoznaniu się z najważniejszymi informacjami będą mogli wstępnie oszacować koszt współpracy.

Partner logistyczny – kogo wybrać?

Decydując się na zwiększenie efektywności sklepu internetowego, warto zapoznać się z przedstawioną na naszej stronie internetowej ofertą. Tworzymy firmę z bogatym doświadczeniem, proponującą usługi z zakresu logistyki e-commerce, magazynowania oraz doradztwa. Doskonale wiemy, jakie działania należy podjąć, by zoptymalizować zachodzące w sklepie internetowym procesy w taki sposób, by towar szybko i w nienaruszonym stanie dotarł do odbiorcy.

Dysponujemy profesjonalnym, wysokiej jakości sprzętem i odpowiednio przystosowaną flotą pojazdów, co wpływa na wydajność świadczonych przez nas usług. Posiadamy bogatą wiedzę, którą z chęcią dzielimy się z naszymi partnerami, wspierając ich na każdym etapie współpracy.

Ile kosztuje fulfilment? Podsumowanie

Fulfilment to nowoczesny model logistyczny, którego koszty uzależnione są od indywidualnych ustaleń z partnerem. Rozwiązanie wiąże się z wieloma korzyściami. Wśród nich wymienia się nie tylko większą oszczędność czasu czy pieniędzy, ale również lepszą kontrolę nad zamówieniami i przyspieszenie ich realizacji.

Decydując się na skorzystanie z prezentowanej usługi, zyskujemy wsparcie ze strony doświadczonych pracowników, a wszelkie procesy odbywają się w jednym miejscu.

Napisz do nas, aby otrzymać bezpłatną wycenę.

Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KMC Services Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Balickiej 56, 30-149 Kraków, RODO@kmc-services.com.pl, zwana dalej Spółką, która prowadzi operację przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu marketingu produktów i usług Spółki i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
3. Spółka pozyskała Pani/Pana dane osobowe bezpośrednio od Pani/Pana,
4. Posiada Pani/Pan prawo do:
– żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
– wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
– przenoszenia danych,
– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
5. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
6. Pani/Pana dane będą przetwarzane do czasu złożenia przez Panią/Pana żądania usunięcia danych osobowych.
Czytaj więcej

Napisz do nas, aby otrzymać bezpłatną wycenę.

Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KMC Services Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Balickiej 56, 30-149 Kraków, RODO@kmc-services.com.pl, zwana dalej Spółką, która prowadzi operację przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu marketingu produktów i usług Spółki i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
3. Spółka pozyskała Pani/Pana dane osobowe bezpośrednio od Pani/Pana,
4. Posiada Pani/Pan prawo do:
– żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
– wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
– przenoszenia danych,
– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
5. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
6. Pani/Pana dane będą przetwarzane do czasu złożenia przez Panią/Pana żądania usunięcia danych osobowych.
Czytaj więcej