30 listopada zakończyła się kampania „Stop Kulturze Marnotrawienia”, której byliśmy wyłącznym partnerem logistycznym. Nadszedł czas na jej podsumowanie.
Do 314 bibliotek powiatowych w całej Polsce wysłaliśmy 2 000 książek A. Cousture „Dzieci stamtąd”.
Dodatkowo we współpracy z firmą Mecalux zebraliśmy ponad 4 tony makulatury! Kwota w wysokości 700 zł, którą otrzymaliśmy za sprzedaż tego surowca, została przekazana na rzecz Fundacji The Bridge i jej przyszłych akcji.
Poniżej kilka słów od Prezes Fundacji The Bridge, Pani Margo Koniuszewski:
Oprawa logistyczna tegorocznej edycji kampanii Stop Kulturze Marnotrawienia została wykonana na szóstkę! Nasze partnerstwo z KMC-Services powstało w oparciu o zrozumienie dla idei kampanii. Stworzyliśmy wyjątkowy tandem biznes – organizacja non-profit. Niezwykle ważnym był dla nas fakt, iż Zarząd oraz pracownicy KMC-Services aktywnie wspierali akcję biorąc udział w zbiórkach makulatury.